Asiakastarina

Suomen Lakitilitoimisto Oy

Suomen Lakitilitoimistolla on ollut toimiva IT ja IT-tuki jo 4 vuoden ajan

Yhtiöinä Suomen Lakitilitoimisto Oy ja Suomen Lakiekonomit Oy ovat käyttäneet IPP:n palveluita neljän vuoden ajan. Pitkään jatkuneen yhteistyön tuloksena, palveluiden kattavuus on laajentunut. Heillä on käytössään työkoneet, joilla on otettu käyttöön Microsoft Office-sovellukset, salattu sähköposti ja tietoturva. Verkkoyhteytenä on Elli Yritys Pro ja tiedot tallennetaan palvelimelle sekä varmistetaan pilveen. Eri toimipisteiden välillä käytössä on VPN. Vikatilanteita varten on IPP:n tuottama ICT-tukipalvelu.

Suomen Lakitilitoimisto Oy on tilitoimisto, joka tuottaa asiakkailleen kirjanpito-, taloushallinto-, isännöinti-, yrityslakipalveluita sekä yritysneuvontaa. Yrityksen toimipisteet ovat Parkanossa, Kihniöllä, Jämijärvellä, Hämeenkyrössä, Nokialla ja Tampereella.

”Palveluiden käyttöönotto on sujunut hyvin. Ne on otettu käyttöön aikataulussa. Myös ostaminen on ollut helppoa koska on olemassa suorat kontaktit yhteyshenkilöihin.” jo parisenkymmentä vuotta yhteistyötä IPP:n kanssa tehnyt, Juha Tuominen, Suomen Lakitilitoimiston hallituksen puheenjohtaja kertoo.

”Palvelu on hyvin pitkälle vastannut odotuksia. Asiakaspalvelu on ollut hyvää ja ei ole tarvinnut jonotella palvelunumeroissa. Muutenkin palvelu on ollut hyvää ja nopeaa.”

 

Suurin apu näkyy arjessa

Lakitilitoimiston henkilöstöllä on käytössään leasing-työasemat, joilla on otettu käyttöön kaikki tarvittavat ohjelmat ja IT-infra. Niin kuin monessa muussakin nykyajan yrityksessä, päätetyöskentely on jokapäiväinen osa myös heidän toimintaansa. Koko yrityksen toiminta pyörii IT:n ympärillä.

”IPP on tarjonnut käyttöömme toiminnassamme keskeiset työkalut. Kun toiminta on kiinni IT:ssä, säästämme aikaa ongelmatilanteissa koska kaikki on hankittu palveluna. Jos itse olisi lähtenyt ostamaan työkoneita vapailta markkinoilta, ei välttämättä olisi löytynyt vastaavia. Se säästää aikaa kun on palvelu, joka toimii joustavasti ja nopeasti.” Juha Tuominen sanoo ja jatkaa

”Parasta on tuki siinä hetkessä, kun tarvitsee apua koneen kanssa. Silloin voi sopia ajan ja kävellä sisään heidän toimistolleen. Vaihtoehtoisesti kone korjataan etäyhteydellä tai IPP:ltä joku tulee paikanpäälle sen korjaamaan. Se on iso etu. On kallista, jollei jokin asia toimi ja työt seisoo.”

”Olen suositellut IPP:tä. Yrittäjät tuskailevat yleensä sen kanssa kun mitään ei tapahdu vaikka asiat olisivat ratkaistavissa helposti. IPP:n kanssa asioidessa aikaa on säästynyt koska palvelu on ollut nopeaa ja joustavaa. Meille myös paikallisuus on tärkeä asia. Kun tuntee ihmiset, se helpottaa asiointia.”

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä yritysmyyntiimme niin kerromme lisää asiakkuuksistamme ja mahdollisuuksista yrityksellesi.

Yritysmyynti
p. 03 450 5590
yritysmyynti(at)ipp.fi
(arkisin 8-16)